22 Temmuz 2010 Perşembe

Sonunda BİTTİ.....

Dün akşam hayatımda 3 yıldır zaman zaman mutsuz olmama sebep olan olayı tamamen yok ettim.Nasıl mı?

Konuşarak....

Bu olayı daha önce neden beynimin bir köşesine atıp için için kemirmesine izin vermişim.Nedenlerinden biri,karşımdaki kişiyi kırıp,incitmemek için,diğer bir nedeni ise,kelimeleri doğru seçememekten korktuğum için.

Dün akşam Işın Hanım'la konuşup gaza gelince kelimeler kendiliğinden ağzımdan dökülüverdi.Kah konuşurken boğazım düğümlendi,kah gözlerim doldu.Ama yaptım ve konuştum.Şimdi çok rahatım.

Işın Hanım'a beni dinlediği,cesaretlendirdiği ve gerçeklerle yüzleşmeme yardımcı olduğu için çok teşekkür ederim.Bundan sonra hayatımda beni rahatsız eden herşeyi konuşmaya,mutsuzlukları olumlu düşünerek yok etmeye söz veriyorum.

1 yorum:

  1. Süpersin!!!
    Önce kabul edeceksin tüm olumsuzlukları ve sonra onları sevgiyle göndereceksin evrene...
    Olay budur!

    YanıtlaSil